E aj sad da se malo uozbiljimo, prošle su sve Nove Godine ( jedino nije kineska ) , puno se jelo i pilo jagnjići i prasići, švecki sto ( da ne kažem krljosalo ) i sad valja misliti na biznis.
Trebaju li vam možda dobra sobna vrata, pvc rehau stolarija visokog kvaliteta ili tome slično ? Stolariju nemamo al zato imamo sve što je na webu. A ako baš nešto i nemamo , onda vam to sigurno i ne treba.
Koliko kosta izrada web sajta?
Treba vam izrada web sajta?
Onda se pitate koliko kosta izrada web sajta.
Treba vam SEO optimizacija za pozicioniranje na Google?
Onda se sigurno pitate koliko košta seo optimizacija za pretraživače.
A treba vam i neko za društvene mreže.
Pa koliko bi moglo da košta vođenje kampanja na društvenim mrežama.
Kao prvo , pođite od vas samih pa se zapitajte, kada recimo prodajete neki svoj proizvod ili uslugu, vi to sve dobro naplatite. Vodite se nekim parametrima, utrošio sam toliko radnih sati , materijala… Ili se zapitate npr., koliko mi danas treba para pa jednostavno odvalite cenu. APP , ako prođe prođe.
S druge strane, kada želite da promovišete vaše usluge ili proizvode na webu, gledate da prođete što jeftinije. Svi mi gledamo da prođemo što jeftinije.Ali… Ako je u pitanju izrada sajta koji treba da vas predstavi na pravi način, da li je cena od 100,200 eura dovoljna da vas predstavi u pravom svetlu? Da unapredite biznis , da dođete do što većeg broja potencijalnih kupaca.
Ako mislite da je niska cena dovoljna da vam završi posao, onda tako i uradite. Ali se zapitajte da li vi vredite samo tih 100 evra.
Samo što je proporcija u realnom svetu malo drugačija. Da biste imali ozbilnju zaradu, morate ozbiljno i da uložite. I to je oprobani recept od nastanka sveta.
Na kraju se uvek svede na ono, koliko sam uložio toliko sam i dobio. A uložio sam ništa i dobio sam ništa a izgubljeno vreme u nepovrat ode. Shvatate poentu? 🙂