Poboljšanje poslovanja kompanija internet marketingom

Čega se plaše velike kompanje u Srbiji? Strah od tehnologije?

Poboljšanje poslovanja kompanija internet marketingom…Do pre samo desetak godina, internet nije bio bitan faktor poslovanja firmi. Međutim internet je sve više evoluirao. Jedna te ista informacija putem televizije i putem interneta ne može se nikako meriti. Internet ima hiljadu puta veći domet jer se informacije šire milion puta brže.Uticaj interneta kao kao najjačeg medija i digitalnog marketinga je nezamislivo veliki.

Pa ipak , U srbiji postoji mali procenat firmi koje su ozbiljno i na vreme shvatile da svoje poslovanje mogu značajno unaprediti putem interneta. Uglavnom su u pitanju manje firme i kompanije koje su shvatile značaj njihovog prisustva na socijalnim mrežama. Tako postoji mnogo primera gde su firme koje su uzele učešća u internet marketinu brže prosperirale i postale ogromna konkurencija ostalima. Velike firme kao što je npr. Coca Cola, odavno su zauzele dobru strategiju i putem content i internet marketinga, nastavljaju na svom putu ka uspehu.

S druge strane imamo veliki broj firmi koje su zanemarile značaj marketinga i veliki broj njih propada iz dana u dan. Takođe, njihova digitalna konkurencija uzima primat u toj istoj oblasti. U velikoj meri tome je doprinela i tehnička nepismenost zaposlenih koje se jako plaše promena i savremenih tehnologija. Takvim firmama je preko potrebna transformacija preduzeća ukoliko misle da opstanu u svojoj branši. To isto tvrdi i jedan od naših poznatih influencera, poznati bloger i online marketing strateg gospodin Dragan Varagić.

Strah od tehnologije , strah od kompjutera doveo je do toga da mnoge firme krenu u sunovrat. Počev od vlasnika fimi pa preko sada već zastarelih marketing službi i raznih drugih sektora. svi oni su čuli za tamo neki internet marketing, oglašavanje i prisustvo na društvenim mrežama ali su još uvek uvreženog mišljenja da internet uglavnom služi za zanimaciju.

Zasigurno je da će proći još vremena dok mnogi ne shvate da je internet kao globalni i najmoćni medij današnjice najbolje sredstvo za brzo i lako predstavljanje / promociju i prodaju proizvoda.

Tačno je da svaki tehnološki napredak pa i sam internet ima i svoje loše strane. Ako već znamo koje su to dobre strane i potencijali, hajde da ih iskoristimo. Činjenica je da moramo ići u korak sa novim tehnologijama, jer će nas tehnologija u suprotnom pregaziti.