Selektivna pažnja marketing

Pogledajte prvo video i pratite instrukcije pa nastavite sa tekstom

Selektivna pažnja marketing…Zvuči jednostavno da primetite gorilu, zar ne? Ali u istraživanju profesora Chabrisa i Simmonsa ’99te godine, samo 50% ljudi je primetilo gorilu i od onih koji su je primetili samo 17% je uspelo da izbroji tačan broj pasova. Čovek nije stvoren da obraća pažnju na sve, nego samo na odredjene stvari. Pomislite samo na vas posao, završavate svoj posao, telefon vibrira sa notifikacijama iz fejsa, u pozadini je muzika sa radija i dobijate mejlove od vasih klijenata, rezultat je da ne možete sve to da ispratite. To se zove selektivna pažnja, to jest da se samo možete fokusiriati samo na jednu odredjenu stvar, jer je jedna limitirana «resource» i omogućava nam da budemo fokusirani na ono sto je stvarno vazno a ne na nevažnim detaljima.

Sigurno sada se pitatate, kakve veze to ima sa marketingom? Mi smo svakodnevno izloženi na vise od 1500 reklama i od tih svih reklama samo na manje od 1% obraćamo pažnju. Tako da marketing team mora ozbiljno da radi da privuče pažnju potencijalnih klijenata. To se dešava isto i u online svetu. Lepo je imati moderan web sajt sa mnogo opcija da bi klijenti mogli izabrati svoj savršen projzvod/servis koji će namiriti njihove potrebe. Ali nije tako, dati previse opcija klijentu odvlači pažnju klijentu od pravog cilja.