PPC OGLAŠAVANJE

ppc google adwords

PPC oglasavanje ( Google Adwords kampanje ) je način reklamiranja da se putem plaćenih reklama nađete na prvoj strani google-a a da istovremeno pobedite konkurenciju.

Ako ste skoro napravili sajt ili blog a ne želite da plaćate usluge SEO optimizacije, ppc oglašavanje je najbrži način da dođete do ciljne publike targetirajući samo one posetioce koje želite. Targetiranje publike može se raditi po jako mnogo osnova, prema lokaciji, prema interesovanjima, prema starosnoj dobi, interesovanjima itd. Na taj način vaši oglasi se prikazuju samo onima koji su zainteresovani za vaše proizvode ili usluge.

PPC oglasavanje ne može raditi svako jer se može desiti da vaša ulaganja prođu bez ikakvog efekta i materijalne koristi po vas. Naši experti su izuzetno školovani ljudi sa fakultetima i velikim iskustvom iz oblasti digitalnog marketinga.

Postoji nekoliko varijanti Search Engine Marketinga kao što su SEO optimizacija, local search ( lokalna pretraga ) i plaćeni oglasi. U daljem tekstu fokusiraćemo se samo na plaćene oglase ili PPC Google Adwords, pay per click, što bi na našem jeziku bilo plaćanje po kliku.

Šta je plaćeno oglašavanje?

PPC reklamiranje je mogućnost bidovanja kada se nadmećete sa konkurencijom na Google-u, Bing-u ili Yahoo-u za istu ključnu reč. Ako ste najjači nadmetač za određenu ključnu reč, vaši oglasi će se pojaviti na samom vrhu Google pretrage (search engine results pages (SERP)) a vaša konkurencija će biti ispod vas.
Onog trenutka kad Google odobri vaše oglase, oglasi će se pojaviti u rezultatima pretrage. Samo morate imati na umu da pozicija gde se prikazuju vaši oglasi zavisi od najjačeg ponuđača i samog kvaliteta oglasa ( quality score ).

U primeru ispod možete videti da se prvih nekoliko oglasa takmiče za istu ključnu reč ali je ninewest prvi jer nadmašuje konkurenciju sa kvalitetom oglasa.

ppc google adwords

Kako funkcioniše PPC oglašavanje?

Da bi započeli ppc oglašavanje prvo morate kreirati basplatan Google Adwords nalog preko koga ćete moći davati oglase. Jednom kada napravite nalog dovoljno je da nam prosledite parametre za logovanje kako bi mogli napraviti kampanje i grupe oglasa u kojima će se nalaziti sami oglasi.

U zavisnosti od vaše delatnosti, podesićemo ciljne grupe preko velikog broja parametara kojim ćemo targetirati samo one posetioce koji su zainteresovani za vaše proizvode ili usluge.  Samo putem ppc oglašavanja imamo mogućnost da za određeni budžet utrostručimo broj posetilaca koje ćemo pretvoriti u vaše kupce.

Iako su potrebna određena ulaganja u Google Adwords, ovo je jedini način da momentalono budete vidljivi velikom broju posetilaca na Google, Bing ili Yahoo pretraživačima.

PPC oglasavanje je najbolji način da u sekundi dođete do jako velikog broja posetilaca uz mogućnost brzog povrata uloženog novca ( ROI-Return of Investment ) kao i brze zarade.

Javite nam se da vidimo šta možemo učiniti za Vas na polju Google reklame.